آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

اکشن

آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

: 6.5
احضار 3 : شیطان مرا وادار کرد
در حال بارگذاری...

احضار 3 : شیطان مرا وادار کرد

The Conjuring 3 : The Devil Made Me Do It 2021

خلاصه فیلم : “شیطان من را وادار کرد” داستانی ترسناک از وحشت، قتل و نیروی شر ناشناخته را آشکار می‌کند که حتی محققان باتجربه در زندگی واقعی اد و لورن وارن را شوکه کرد. یکی از هیجان انگیز ترین، پرونده‌های آن‌ها، با جنگ برای روح یک پسر جوان آغاز می‌شود، و سپس آن‌ها را فراتر از هر چیزی که قبلاً دیده بودند می‌برد، تا اولین بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل برای دفاع از خود ادعای دخالت موجودی شیطانی می‌کند.

درباره فیلم : فیلم احضار 3 : شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ترسناک فراطبیعی به کارگردانی مایکل چاوز است که در سال ۲۰۲۰ اکران نشد و به تعویق افتاد. فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید لزلی جانسون بر پایه داستانی از جیمز وان نوشته شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های احضار (۲۰۱۳) و احضار ۲ (۲۰۱۶) و در مجموع هشتمین فیلم دنیای سینمایی احضار به حساب می‌آید. از بازیگران آن می‌توان به ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون اشاره کرد که باری دیگر در نقش اد و لورن وارن ظاهر شده‌اند.

احضار 3 : شیطان مرا وادار کرد، قرار است در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) توسط برادران وارنر در آمریکا منتشر شود. به دلیل همه گیری بیماری کرونا و تاثیر آن بر روی وضعیت سینما، تاریخ اکران این فیلم که در اصل قرار بود در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) باشد برای چندین ماه به تعویق افتاد. انتشار فیلم همچنین با پخش همزمان یک ماهه توسط سرویس پخش جریانی اچ‌بی‌او مکس، از تاریخ مذکور، آغاز خواهد شد.

بازیگران :

به احضار 3 : شیطان مرا وادار کرد امتیاز دهید.
2 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 102 votes, average: 2,00 out of 10 (2 votes, average: 2,00 out of 10)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...