آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

اکشن

آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

: 8.2
قلعه متحرک هاول
در حال بارگذاری...

قلعه متحرک هاول

Howl's Moving Castle 2004

خلاصه انیمیشن : داستان دربارهٔ اثرات مخرب جنگ و تأثیر ویرانگر آن بر روی عواطف و احساسات مردم است. در داستان جنگ بزرگی اتفاق می‌افتد، و پادشاه از تمامی جادوگران می‌خواهد تا در این جنگ او را همراهی کنند. اما جادوگری به نام هاول از این امر امتناع می‌کند و به مبارزه با بمب‌افکن‌های جنگی برمی‌آید. در این میان دختری که او را دوست دارد سعی در باطل‌کردن طلسم هاول دارد که همان قلب هاول است و …

درباره انیمیشن : انیمیشن قلعه متحرک هاول (به ژاپنی: ハウルの動く城) نام یک فیلم انیمه‌ای ژاپنی در سبک خیال‌پردازانه به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی و تولید سال ۲۰۰۴ م. است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام، نوشتهٔ نویسندهٔ انگلستانی دایانا واین جونز است. انیمیشن قلعه متحرک هاول از محصولات استودیو جیبوری و از آثار متأخر هایائو میازاکی می‌باشد و برای جایزهٔ اسکار بهترین فیلم پویانمایی در هفتاد و هفتمین دورهٔ جوایز اسکار سال ۲۰۰۶ نامزد گردید.

این فیلم تحت تأثیر مخالفت میازاکی با حملهٔ آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ حاوی مضامین قوی ضد جنگ است. میازاکی اظهار داشت در مورد جنگ عراق «خشم زیادی داشت» که باعث شد او این فیلم را بسازد و احساس می‌کرد در آمریکا دریافت ضعیفی خواهد داشت. همچنین موضوع پیری را مورد بررسی قرار می.دهد و سن را به گونه‌ای مثبت به تصویر می‌کشد که به قهرمان اصلی آزادی می‌بخشد. این فیلم، پیام‌هایی در مورد ارزش دلسوزی دارد.

صداپیشگان :

به قلعه متحرک هاول امتیاز دهید.
2 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 102 votes, average: 5,50 out of 10 (2 votes, average: 5,50 out of 10)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...