آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

اکشن

آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

: 7.7
گیسو کمند
در حال بارگذاری...

گیسو کمند

Tangled 2010

خلاصه انیمیشن : دختری با موهای بلند جادویی بنام “راپونزل”، تمام زندگی‌اش را در یک برج گذرانده است. اما یک دزد فراری تصادفا به او بر می خورد، و حالا “راپونزل” تصمیم میگیرد به همراه او برای اولین بار قدم به دنیای بیرون بگذارد و بفهمد که واقعا چه کسی است.

درباره انیمیشن : گیسو کمندTangled 2010 یا ژولیده فیلم انیمیشن موزیکالی است که در سال ۲۰۱۰ توسط استودیوی والت دیزنی ساخته شد. داستان فیلم بر گرفته از داستان متل آلمانی راپانزل نوشتهٔ برادران گریم است. این انیمیشن، پنجاهمین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی است. نام این فیلم قرار بود راپانزل باشد تا این‌که نهایتاً به گیسوکمند تغییر یافت. این فیلم در ۲۴ نوامبر ۲۰۱۰ به صورت سه‌بعدی به نمایش درآمد. گیسو کمند – Tangled 2010 با بودجه‌ای ۲۶۰ میلیون دلاری به پرخرج‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شد.

روزی روزگاری در شهری پادشاه و ملکه‌ای عادل در کنار مردم به خوبی و خوشی زندگی می‌کردند. در همان زمان قطره‌ای از خورشید روی زمین می‌چکد و از آن گلی طلایی‌رنگ می‌روید. پیرزنی جای آن گل را پیدا می‌کند و خود را به وسیلهٔ آن جوان می‌کند. او نمی‌خواهد که بقیه جای آن گل را پیدا کنند و به خاطر همین این موضوع را به هیچ‌کسی نمی‌گوید و خودش هرچند وقت یک‌بار به کنار آن گل می‌رود و با خواندن آواز نیرو و زیبایی جوانی خود را پس می‌گیرد. تا این‌که ملکه باردار می‌شود و در بستر بیماری می‌افتد. مردمان شهر همه به دنبال دارویی برای بیماری وی هستند. آن‌ها این گل طلایی را پیدا می‌کنند و جوشاندهٔ آن را به ملکه می‌دهند. ملکه حالش خوب می‌شود و دختری (راپانزل) با موهای طلایی به دنیا می‌آورد.

صداپیشگان :

نقش صداپیشه
راپانزل مندی مور
فلین رایدر زکری لی‌وای
مادر گاتل دونا مورفی
به گیسو کمند امتیاز دهید.
1 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 101 vote, average: 9,00 out of 10 (1 votes, average: 9,00 out of 10)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...