آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

اکشن

آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

: 7.1
من ترانه ۱۵ سال دارم
در حال بارگذاری...

من ترانه ۱۵ سال دارم

I Am Taraneh, I Am Fifteen Years Old 2002

خلاصه فیلم : ترانه دختر نوجوانی است که مادرش را در کودکی از دست داده و پدرش به دلایلی در زندان به سر می‌برد. ترانه به زندگی عادی اش ادامه می‌دهد تا این که پسر پولداری به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. ترانه قبول می‌کند و ازدواج سر می‌گیرد ولی بعد از مدت کوتاهی پسر ترانه را رها کرده و به خارج از کشور می‌رود. این در حالی است که ترانه از آن پسر حامله‌است و چون فقط بین آنها صیغه‌ای قرائت شده و اسم ترانه در شناسنامه پسر نیست او نمی‌تواند ثابت کند این بچه در شکمش را از آن پسر دارد. در حالی که همه به او تهمت می‌زنند ترانه تلاش دیوانه واری را برای اعاده حیثیت از خود و بچه اش آغاز می‌کندو …

درباره فیلم : من ترانه ۱۵ سال دارم فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

بازیگران :

بازیگر نقش توضیحات
ترانه علیدوستی ترانه پرنیان دختر داوود و زهرا ، مادر نغمه
مهتاب نصیرپور کشمیری مادر امیرحسین
حسین محجوب داوود پرنیان فرزند سیف‌الله ، همسر زهرا ، پدر ترانه
میلاد صدرعاملی امیرحسین خاتم پسر خانم کشمیری ، همسر ترانه ، پدر نغمه
نقی صیف جمالی آقای محسنی دوست داوود پرنیان
معصومه اسکندری عزیز جون مادر زهرا ، مادربزرگ ترانه
نوشین ملکی پرند دوست ترانه
سارا علیپور مهری دوست ترانه
به من ترانه ۱۵ سال دارم امتیاز دهید.
0 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 10 (0 votes, average: 0,00 out of 10)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...