آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

اکشن

آوانت - دانلود و پخش آنلاین رایگان فیلم و سریال

: 6
رستاخیزهای ماتریکس
در حال بارگذاری...

رستاخیزهای ماتریکس

The Matrix Resurrections 2021

خلاصه فیلم : بیست سال پس از رویدادهای انقلاب‌های ماتریکس، نئو در ظاهر عادی تحت هویت اصلی‌اش به عنوان توماس اندرسون در سان فرانسیسکو زندگی می‌کند و یک روانشناس به او برای مقابله با چیزهای عجیب و غریب و غیرطبیعی که او گاهی اوقات می‌بینید قرص‌های آبی تجویز می‌کند. او همچنین با زنی آشنا می‌شود که به نظر می‌رسد ترینیتی باشد، اما هیچ‌کدام یکدیگر را نمی‌شناسند. با این حال، نسخهٔ جدیدی از مورفئوس قرص سرخ را به او پیشنهاد و ذهنش را دوباره به دنیای ماتریکس باز می‌کند، دنیایی که در سال‌های پس از آلودگی اسمیت امن‌تر و خطرناک‌تر شده‌است؛ نئو به گروهی از شورشیان می‌پیوندد تا با یک دشمن جدید مبارزه کند…

درباره فیلم : رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن علمی تخیلی به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی لانا واچوفسکی است که در ۲۰۲۱ منتشر شد. این فیلم دنبالهٔ انقلاب‌های ماتریکس (۲۰۰۳) هست و چهارمین قسمت از مجموعه‌فیلم‌های ماتریکس به‌شمار می‌رود. کیانو ریوز، کری-ان ماس، لمبرت ویلسون و جیدا پینکت اسمیت بار دیگر در نقش‌های قبلی خود حضور دارند و یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا و کریستینا ریچی دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم توسط ویلیج رودشو پیکچرز و وینیس کاستینا پروداکشنز ساخته شد و به‌وسیلهٔ برادران وارنر پیکچرز توزیع شده‌است.

فیلم رستاخیزهای ماتریکس اولین بار در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ در تورنتو و کانادا به نمایش درآمد و در ۲۲ دسامبر از طریق برادران وارنر پیکچرز در سینماهای سایر کشورها اکران شد. همچنین به‌مدت یک ماه برای پخش اینترنتی در سرویس اچ‌بی‌او مکس ایالات متحده در دسترس است.

بازیگران :
به رستاخیزهای ماتریکس امتیاز دهید.
2 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 102 votes, average: 6,00 out of 10 (2 votes, average: 6,00 out of 10)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...